سئو همراه با یوایکس نت

عزیز گوگل و کاربرانت باش

سئو برای کسانی که آماده نبرد هستن!

سئو یعنی استفاده از استراتژی درست برای برنده شدن

تا حالا به این فکر کردی که کاربران بین اینهمه سایت، چطور شما رو پیدا کنند؟

کاربران در گوگل چی جستجو کنند تا به شما برسند؟ چرا کاربران و مشتریان باید از بین نتایج جستجو، شما را انتخاب کنند؟

تا حالا بررسی کردی سایتت در چه جایگاهیه و برای بهتر بودن چه کار باید انجام بدی؟

سئو سایت مطابق قوانین گوگل

چون قوانین رو رعایت کردی، به بقیه نشونت میدم.“دوست شما، گوگل!”

می دونستی با شناختن رقیبانت و فعالیتهایی که انجام میدن، می تونی پیشرو باشی؟

می دونستی گوگل یه عالمه قانون داره و مرتبا این قانونها به روز میشه و ما هم باید از این قوانین پیروی کنیم تا جایگاه بهتری بدست بیاریم؟

اگه قوانین رو بشناسی، رقیبانت رو تحلیل کنی و سایت خودت رو بهینه کنی، می تونی مشتریان بیشتری رو جذب کنی و فروشت رو چندین برابر کنی.

سئو، به درد چه کسانی می خوره؟

سئو و بهینه سازی سایت مفیده برای:

  • استارتاپ ها
  • فروشگاه ها
  • شرکت ها
  • پزشکان و خدمات درمان
  • وبلاگ ها
  • عکاسان
  • افرادی که می خواهند در شغل خود هوشمندانه تر کار کنند و به درآمد بیشتری برسند
  • و همه کسب و کارهایی که میخوان سایتشون بیشتر دیده بشه

مدتیه سایت زدی ولی از تعداد بازدید سایتت راضی نیستی؟
فروش داشتی و الان کم شده؟
کاربران سایتت از بین این همه سایت مشابه، شما رو پیدا نمی کنن؟
وقتی مهمترین کلمه کسب و کارت رو میزنی، اصلا معلوم نیست صفحه چندم گوگلی؟
چند تا رقیب سرسخت داری که می خواهی از اونها بهتر باشی و مشتریان رو سمت خودت بیاری؟
می خواهی روزانه کلی بازدید داشته باشی و نمی دونی چطوری؟
و یه عالمه سوال دیگه ای که مدام کاربران سایت از ما می پرسن و براش راهکار میخوان.

اهمیت انجام سئو

چرا اینقدر سئو مهمه؟

ممکنه سایت زده باشی با چندین هدف، و الآن می بینی اون بازخوردی که می خواستی رو نداری. طراحی سایتی خوب، تازه مقدمه راهه. قسمت بعدی که باید سفت و سخت بهش بچسبی اینه که سایتت رو برای دسترسی کاربرانت تو محل درستی نمایش بدی تا وقتی دنبال اون دغدغه ذهنیشون می گردند، شما رو پیدا کنند. از بین اینهمه سایت، کاربران از کجا بفهمن شما هم تو دنیای به این شلوغی، هستین و در این زمینه خاص، فعالیت می کنید؟ یکی از مهمترین، پرکاربردترین و راحت ترین راه برای کاربران اینترنت، جستجوست. تازه اونم با گوگل.

1- وقتی بتونی تشخیص بدی که مشتری، بازدید کننده یا به صورت کلی تر بگیم کاربر، چه کلمه یا جمله ای رو جستجو می کنه تا به جوابش برسه؟

2- حالا کاربر اومد جستجو کرد، چطور جلوی چشمش باشی که شما رو ببینه؟

3- حالا جلوی چشمش بودی، چطور وسوسه بشه کلیک کنه و بیاد داخل سایتت.

4- اصلا چیکار کنی که طبق قانون گوگل پیش بری و نکات رو رعایت کنی تا گوگل بهت اعتبار بده و بفهمه ارزشمندی و خوب نشونت بده.

5- گوگل تشخیص بده مهمی و بهتر از رقیبانت هستی و قبل از اونها نشونت بده.

اینها همگی مربوط میشه به سئوی سایت. پس به دنیای جذاب، پیچیده و مهم سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو خوش آمدید!

اهمیت سئو سایت

در سال 2020 در اینترنت چه خبر بود؟

طبق آمار جهانی Statcounter  منتشر شده در مارچ 2021، تعداد 92.41% تعداد جستجوها در گوگل، 2.46% مربوط به بینگ، 1.48% یاهو و بقیه موتورهای جستجو سه درصد باقیمانده کل جستجوی کاربران سراسر دنیا را به خود اختصاص داده اند!

اطلاعاتی که از سایت Search Engine Whatch  به دست آوردیم نشون میده که لینک ها، محتواها و استراتژی دقیق و کاربردی که هر سایت بهینه داره، عاملهای مهمی هستند که در نتایج گوگل تاثیرگذارند.

آمار Spsrktoro  نشون میده که 59.2% ترافیک وب در دنیا، از طریق جستجوهای ارگانیک که در گوگل شده، به دست اومده.

این آمار نشون میده روزانه حدود 7.8 میلیارد سرچ در گوگل در کل دنیا انجام میشه!!

seo and googleاین آمار خیره کننده میگه اگه کاری نکنیم، تقریبا حذف میشیم!! در حالی که با انجام پیوسته بهینه سازیهای ریز و درشت می تونیم جایگاهمون رو بهتر کنیم.

ما سایت شما رو به رتبه اول گوگل نمی آوریم

مهمترین نکته ای که درباره سئو وجود داره اینه که کسی نمی تونه ضمانت کنه که سایتی را تا فلان زمان، میاره رتبه اول گوگل! می پرسی چرا؟ بخاطر دوتا دلیل مهم:

  • کسی دقیق نمی دونه الگوریتمهای گوگل (قوانین) کی به روز میشن و چه فاکتورهایی بهشون اضافه میشه.
  • کسی دقیق نمیدونه رقیب سرسخت اون کسب و کار، چه تغییری توی استراتژی، برنامه ها و محتواش میده و این تغییرات رو کی به روز رسانی می کنه.

پس چرا وعده چیزی رو بدیم که نمی دونیم 100% اتفاق میفته یا نه! اما میتونیم توی قراردادی که با هم می بندیم بگیم با فلان کلمه میاریم صفحه اول گوگل. چون قطعا مطمئنیم این کار رو حتما انجام میدیم.

سئو سایت تضمینی

سئو، به روش یوایکس نت

یه سوالی که برای هر کسی پیش میاد اینه که چرا اینقدر قیمتهای سئو متفاوته! چون شما به چند تا شرکت زنگ می زنید، برای سئوی یک سایت اما قیمتهای متفاوت می گیرید. اون موقع مضطرب میشید که کدوم راست میگن و کدوم کیفیت کارشون بهتره؟؟ چند تا دلیل مهم داره:

  1. نوع فعالیت تیم ها متفاوته!

درسته که سئو اصول داره و یه عالمه روش برای انجام کار اما نحوه اجرای اون، از شرکتی به شرکتی دیگه فرق داره. مثلا شرکت الف قیمت سئو به شما میگه، اما این قیمت فقط قیمت کار روی سئوی داخلی هست. یعنی کار روی لینک ها، آدرسها و محتوای درون سایت. شرکت ب یه قیمتی بهتون میگه که علاوه بر سئوی داخلی روی مثلا رپورتاژ خبری هم کار کرده. شرکت ج هم به شما یه قیمت دیگه میگه. درسته که کارهایی رو انجام میده که شرکت ب انجام میده اماااااا اعتبار و درنتیجه قیمت اون سایتی که بهش آگهی میده بیشتره. پس شما می مونید و 3 شرکت با 3 قیمت متفاوت.

     2. هر گرونی با کیفیت نیست، هر ارزونی بی کیفیت نیست!!!

یه سری شرکتها هم هستند که کارهای مشابهی انجام میدن. یعنی تعرفه شون شبیه همه. اما یکی از اونها شدیدا اعتقاد داره که “هر گرونی بی حکمت نیست و هر ارزونی بی علت نیست” برای همین قیمتها رو می بره بالا تا مشتری فکر کنه این تیم حرفه ای تره. الان نمی گیم برید هر جایی که ارزونتره و اونهایی که گرون میدن، بزرگنمایی می کنن. اصلا منظورمون این نیست. بلکه انتخاب با شماست.

    3. میزان مهارت ها فرق دارن

کسی که در سطح مبتدی سئو کار می کنه، با کسی که چندین ساله خوره سئوست مسلما فرق داره. همینطور اینکه یه نفره هستند یا تیمی، توی کیفیت، سرعت و درنتیجه قیمت هم فرق داره.

   4. میزان عمیق بودن تحلیل و بررسی فعلی سایت ممکنه فرق کنه

اینکه چقدر رقباتون تحلیل شده؟ جایگاه فعلیتون کجاست؟ درجه سختی رقابت با فلان کلمه کلیدی چقدره؟ جواب این سوالا میتونه متفاوت باشه و برای همین قیمت متفاوت میشه.

ما توی تیم یوایکس نت از نگرانیهاتون خبر داریم. برای همین قبل از اینکه سراغ سفارش سئو برید، چندین مرحله بهتون پیشنهاد می کنیم:

  1. از مشاوره سئو استفاده کنید. هم ارزونه و هم با واقعیتها آشنا میشین، تازه میتونید با خیالی راحت، تصمیم بگیرید.

سئو یه مبحثیه که تا تحلیل پشتش نباشه، نمیشه قیمت داد. از طرفی این تحلیلها تنها با دیدن یه رتبه الکسا! به دست نمیاد و برای تحلیل درست و حسابی باید وقت گذاشت و خوب بررسی کرد. پس بهتون شدیدا توصیه می کنیم درخواست مشاوره بدین تا متوجه بشید الان سایتتون در چه وضعیتیه، وضعیت رقیبانتون چطوره، شما می تونید روی چه کلمه کلیدی، و در زمان چند ماه خودتون رو ارتقا بدین؟ اصلا شما نیاز به کدوم نوع سئو دارید و روی چه راه حلی باید متمرکز بشید.

بررسی سئو سایت

2. بهتون پیشنهاد می کنیم بعد از مشاوره و وقتی تصمیمت رو گرفتی، سئو رو پله ای بخواهید

الان وقت اینه که بررسی کنید ببینید در یک بازه زمانی سه ماهه، چه نتیجه ای می گیرید؟ و تیم سئوکار، براتون چیکار می کنند؟ این نوع پروژه توی تیم یوایکس نت میشه پله ای. بجای اینکه زمان قرارداد رو شش ماهه ببندید، اول سه ماهه بخواهید و بعد سه یا شش ماهه تمدید کنید. اینجوری توی سه ماهه اول بازخورد میگیرید و برای قرارداد سه یا شش ماهه بعدی، مطمئن تر عمل می کنید.

3. اگه محدودیت بودجه داری و زمان برات اورژانسی نیست، اول از سئو داخلی شروع کن

ممکنه مبلغ سئو براتون زیاد باشه برای همین می تونید مرحله ای پیش برید، تیم، سئوی داخلی رو براتون انجام بده، درسته که مثل سئوی ترکیبی  توی اون مدت زمان نتیجه نمی گیرید اما بهتون پیشنهاد میدیم اگه سئو براتون گرونه این کار رو کنید اما از سئو بیخیال نشید. آهسته و پیوسته رفتن، بهتر از رها کردنه.

پس اول سئوی داخلی کار کنید تا وضعیت الانتون بهتر بشه. اینجوری فرصت دارید کاربرانتون رو افزایش بدید. بعد که هزینه اش جور شد، با سئوی ترکیبی پیش بروید. اینجوری مثل داستان نوستالژی مسابقه لاک پشت و خرگوش میشه. لاک پشت آهسته ولی پیوسته حرکت می کنه. خرگوش تند ولی یه جایی رها می کنه و همین باعث میشه مسابقه رو ببازه.

اگه محدودیت هزینه ندارید، از این روش استفاده نکنید و سئوی داخلی و خارجی رو با همدیگه بگیرید تا توی زمانتون صرفه جویی بشه (البته ادامه دار و پیوسته).

بسته های خدماتی متنوع یوایکس نت

برای پیشرفت هیچ محدودیتی وجود نداره 

سه بسته اصلی داریم: اقتصادی، استاندارد و حرفه ای. البته بسته به موقعیت فعلی شما و جایگاهی که می خواهید بهش برسید هم راهنمایی می کنیم. اما به صورت کلی فعالیتها شامل موارد زیر است:

  • بررسی وب سایت: بررسی و پیدا کردن کلمات کلیدی/ افزایش رتبه در کلمات کلیدی شاخص/ بررسی آدرس url ها و استاندارد سازی همه آدرسها/ بررسی لینکها و حذف و بهبود لینکهای خراب/ بررسی ساختار وب سایت

 

  • آنالیز رقبا: بررسی جایگاه، کلمات کلیدی، نوع استراتژی

 

  • سئو داخلی: اصلاح urlها/ بهینه سازی عنوان صفحات/ بهینه سازی متاتگ ها/ استفاده از کلمات کلیدی/ بهینه سازی تصاویر/ بهینه سازی تگ هدر/ بهینه سازی txt/ افزایش سرعت سایت/ بهینه سازی ریدایرکتها/ تهیه صفحه 404 اختصاصی/ رفع خطای 404

 

  • سئو خارجی: لینک سازی/ تولید و انتشار رپورتاژ آگهی

 

  • استفاده از ابزار: ثبت وب سایت در گوگل کنسول/ تحلیل گزارشات coverage / تحلیل بخش performance/ بررسی بخش های Enhancement / نصب آنالیتیک/ نصب هیت مپ و سایر ابزارها

 

  • تولید محتوا: توضیحات محصول/ صفحه اصلی/ خدمات/ درباره ما/ تماس با ما/ ویرایش مقالات موجود/ تهیه مقالات جدید/ بررسی محتوای تکراری

 

 

مراحل پروژه سئو در یوایکس نت

اقتصادی

از 4.5 میلیون تومان / سه ماهه

سئو داخلی/ سئو خارجی(فقط بک لینک)/ آنالیز رقبا/ نصب ابزار/ تولید محتوای صفحات اصلی (بدون ویرایش مقاله)

استاندارد

از 6.5 میلیون تومان / سه ماهه

سئو داخلی/ سئو خارجی به همراه رپورتاژ آگهی/ آنالیز رقبا/ نصب ابزار/ تولید محتوای صفحات اصلی و ویرایش مقالات

حرفه ای

از 8.5 میلیون تومان / سه ماهه

سئو داخلی/ سئو خارجی به همراه رپورتاژ آگهی/ آنالیز رقبا/ نصب ابزار/ تولید محتوای صفحات اصلی و ویرایش مقالات و تهیه مقالات جدید/ ارائه گزارشات متنی

با دو دلی تصمیم نگیر!! اول مشورت کن، نیازهاتو بگو و بعد از پیشنهادی که بهت میشه، با خیالی راحت تصمیم بگیر…

سئو

داخلی

_

کاوش

بک لینک ها

_

آنالیز

رتبه ها

_

تهیه

گزارشات

_

سوالهایی که شما پرسیدید

سئو چقدر زمان می بره؟

+ دیدن نتایج بهینه سازی، یک شبه اتفاق نمیفته. مثل خونه ای که در حال ساختنش هستیم، هر کاری که روی برنامه انجام بشه، ما رو یه مرحله به هدفمون نزدیک تر می کنه. پس توقع نداشته باشید با انجام تکنیک های درست، توی هفته اول تغییرات خیلی عجیبی ببینید. معمولا دوره زمانی سئو سه ماهه، شش ماهه است. چون ممکنه سوی شما بر اساس کلمه کلیدی باشه. یه کلمه کلیدی رقابت کمتری داره پس زودتر به نتیجه می رسه اما وقتی یه کلمه، پررقابت باشه، دیگه زمان بیشتری نیازه تا به نتیجه ای که می خواهیم برسیم.

سفارش تولید محتوا برای مقالات سایت در برنامه شما هست؟

+ ما تولید محتوا انجام نمی دیم اما اگه مجری سئوی سایت توی پکیج حرفه ای باشیم مقالات یکتا مطابق با کلمات کلیدی تهیه می کنیم. یعنی تولید محتوا فقط زمانی انجام میشه که پرو/زه سئو انجام بدیم.

آیا به نسبت هزینه ای که برای سئو می کنم، مشتریانم زیاد می شوند؟

+ سئو هزینه نیست… مفهوم سئو یعنی اینکه بهینه سازی ها و قوانینی رعایت بشه که با توجه به الگوریتم های گوگل، توی گوگل جای بهتری داشته باشید و جلوی چشم کاربران باشید. اون بخشی که مربوط به این میشه که توی جستجوها رتبه بهتری بگیرید و دعوت کردن کاربراتون به بازدید سایت و کار باهاش بر عهده ماست ولی اینکه اگه محصولی می فروشید کیفیتش چطوره، نحوه ارتباط با مشتریانتون به چه صورته ، چقدر به پیشنهادات ما توجه می کنید و نوع پکیجی که انتخاب می کنید و… به عهده شماست که اون کاربری که از طریق گوگل وارد سایت شده، تبدیل به مشتری میشه یا نه.

چطور ضمانت می کنید که تکنیکهای سئویی که استفاده کرده اید سئو سفید است و برای سایت ضرری ندارد؟

+ تکنیکها اگه درست استفاده شده باشه، با تغییرات ناگهانی مواجه نمیشیم. همینطور که آهسته آهسته رتبه مون بهتر میشه و توی سرچ توی نتایج بهتر نمایش داده میشیم، افت رتبه و جایگاه هم آروم پیش میاد. اما وقتی که از تکنیک های غلط استفاده بشه، نتایج خوب رو سریع می گیریم، مثلا ممکنه توی یک ماه اول از صفحه دهم گوگل بیاییم صفحه اول. اما گوگل میفهمه و ما رو جریمه می کنه و به اصطلاح اخطار می گیریم و به سرعت جایگاه تقلبی قبلی رو از دست میدیم.

اگر قبلا سئو داخلی را انجام داده باشیم آیا می توانیم تنها از سئوی خارجی شما استفاده کنیم؟

+ ما قبل از اینکه پروژه ای رو شروع کنیم بهتون مشاوره میدیم که نقاط قوت و ضعفتون چیه. این که قبلا سئوی داخلی تون انجام شده باشه و طبق استاندارد کار ما باشه، میریم سراغ تکنیک هایی که جایگاهتون رو از اینی که هستین بهتر کنیم. کلا سئو برای ما یعنی بهتر کردن جایگاه فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب. از هر جایی که باشید بهتر میشید.

پرداخت هزینه به چه صورته؟

+ هزینه های سئو  سه ماهه در 2 مرحله، شش ماهه 4 مرحله و یکساله در 6 مرحله پرداخت وجه انجام میشه.

چرا نمونه سایت و مشتریانی که از خدمات سئو استفاده کرده اند را معرفی نمی کنید؟

+  ما چند دلیل برای عدم نمایش سایتهایی داریم که براشون سئو انجام دادیم: 1- خود مشتریان ازمون درخواست می کنن که سایتشون رو نمایش ندیم تا رقیبانشون نتونن متوجه بشن چه شرکتی داره عملیات بهینه سازی رو انجام میده. 2- ما از تکنیکهای آزمون شده ای استفاده می کنیم که نمی خواهیم رقبای خودمون بفهمن تکنیکهامون چیه و از طریق مهندسی معکوس تکنیکها رو انجام بدن.

سئو چقدر ماندگاری دارد؟

+ مفهومی به نام ماندگاری رو میشه از دوزاویه بررسی کرد:

  • اگه روشهای درست و قانونی استفاده بشه در این صورت رعایت اصول، باعث میشه جایگاه حفظ بشه اما روشهای غیراصولی موقتا و با سرعت جایگاه بهتری به سایت میدن اما گوگل اونها رو شناسایی می کنه و نمره منفی میده. پس از این دیدگاه میشه گفت تکنیکها و روشهای درست همیشه جواب میده و برعکس تکنیک های تقلبی باعث دردسر و نتیجه منفی میشن.
  • اگه به این مفهوم نگاه کنیم که اگر من از سئوی شش ماهه استفاده کنم برای سایتم و دیگه تکنیکی انجام ندم، تا شش ماه دیگه جایگاهم حفظ میشه؟ در جواب میگیم قطعا نه. بخاطر اینه که توی شش ماه اول تلاش شده، یه جایگاهی توی گوگل بدست اومده، اگه شش ماه دوم هیچ کاری انجام ندین و یا خیلی ضعیف و جسته گریخته انجام بدین، رقبا از کار ننشستن، اونا ازتون جلو میزنن و رنگینگ سایتتوون پایین میاد.
فعالیتهایی که گفتین برای همه پکیج ها استفاده می شه؟ فرق پکیج ها چیه؟

+ ما در تیم یوایکس نت برای همه پروژه هایی که تعریف میشه، هم سئوی داخلی انجام میدیم و هم سئوی خارجی. مگه اینکه مثلا سایتی قبلا روی سئوی داخلیش کار کرده باشه و دیگه لزومی نداشته باشه تغییرات بنیادی بدیم. اون موقع میگیم شما باید روی سئوی خارجی کارکنید. یه سری موارد هم توی پکیج اقتصادی نیست مثلا سئوی خارجی شامل بک لینک میشه اما دیگه رپورتاژ براشون طراحی نمی کنیم چون هزینه اش بالا میره. یا گزارشات مفصل بهشون تحویل نمی دیم. اما این موارد توی پکیج های دیگه انجام میشه.

آیا طرحی برای مشتریانی که قبلا از سئو استفاده کرده اند دارید؟

+ البته. برای مشتریانی که قراردادشون رو تمدید می کنن، چند تا پیشنهاد میذاریم تا از بینش خودشون انتخاب کنند. مثلا می تونیم چند درصد تخفیف روی قیمت بذاریم براشون. یا اینکه تعداد رپورتاژ بیشتری به عنوان هدیه براشون بذاریم و … این کمترین کاریه که می تونیم قدردان اعتمادشون باشیم.

سوال بپرس پاسخ بگیر