روانشناسی کاربران در طراحی تجربه کاربری

روانشناسی کاربر در تجربه کاربری

روانشناسی کاربر در طراحی تجربه کاربری چیست و چه فایده ای دارد؟ چطور می توان با کمک این علم، نیاز کاربران را بهتر شناسایی کرد؟ روانشناسی چه کمکی به طراح می کند؟ همانطور که در مقاله “طراح تجربه کاربری باید چه مهارت هایی داشته باشد” مهارت ها را بررسی کردیم، مهارت دیگر طراح شناسایی نیازمندی ها و اهداف کاربران بود، یکی از توانایی مهم طراح ارتباط با کاربر است. در ادامه نحوه تفکر از دیدگاه کاربر را بررسی خواهیم کرد.

ترکیب رنگ

ترکیب رنگ

مقدمه هنگامی که صحبت از طراحی می‌شود، پیدا کردن ترکیب رنگ مناسب می‌تواند راز موفقیت شما برای داشتن یک اثر چشم نواز باشد. می‌توان گفت که انتخاب ترکیب رنگ، یکی از مهم‌ترین مراحل ایجاد یک اثر هنری است. حقیقت این است که رنگ باعث می‌شود یک طرح زنده شود. رنگ می‌تواند توجه را به خود…

سئو منفی و راه رهایی از آن

سئو منفی چیست

مقدمه آیا تا به‌حال عبارت “SEO منفی” را شنیده‌اید؟ شاید فکر کنید که سئوی منفی یک افسانه است و در واقع نمی‌تواند بر روی سایتتان اجرایی شود. و یا گمان می‌کنید که به دلیل هجوم پیوندهای اسپم، قربانی سئو منفی در وب سایت خود هستید. صرف نظر از آنچه ممکن است در مورد سئو منفی…

در طراحی UX چطور به نتیجه برد-برد برسیم؟

استراتژی برد برد در طراحی تجربه کاربری

همیشه برای یک طراح دغدغه اصلی پیدا کردن نیازهایی است که باید در پروژه اجرا کند. درواقع چیستی یک طراحی، نیازها و اهدافی است که کاربر و کسب و کار می‌خواهند به آن برسند.

کسب و کار شما چه رنگی است؟ (رنگ در کسب و کار)

رنگ در کسب و کار

رنگ برند شما برای مشتریان چه معنی دارد؟
اصلا رنگ در کسب و کار چقدر اهمیت دارد؟
آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا مک دونالد از قرمز به همراه قوس‌های طلایی استفاده می‌کند؟

طراح تجربه کاربری باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

طراح تجربه کاربری

در طراحی تجربه‌کاربری دیدگاه طراح به مشکلات می تواند کار را بهبود دهد یا برعکس آن‌را از بین ببرد. مخصوصا وقتی دیدگاه و تجربه شخصی طراح خلاف انتظار کاربر باشد(چه مثبت و چه منفی).