داستان طراحی وستانور

وستانور از جمله سایتهای شرکتی بود که هدف اصلی آن نمایش محصولات تولیدی و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری دائمی این شرکت بود. با مذاکرات صورت گرفته با ذیفعان این شرکت و تحلیل سطحی سایت قدیم، تصمیم بر آن شد که از بسته طلایی طراحی سایت استفاده شود، بدین منظور اقدامات زیر صورت گرفت:

- بعد از مذاکرات و بستن قرارداد یکساله با این شرکت، وضعیت فعلی کسب و کار و همچنین سایت قدیم مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. از این مرحله اهداف اصلی به دست آمد و مستند شد.
- استراتژی سازمانی مورد مطالعه قرار گرفت.
- نیازسنجی به صورت کامل با برگزاری جلسات متعدد انجام شد.
- کاربران شناسایی شدند و رفتار و علایق و نیاز آنها تحلیل شد.
- سایر رقیبان که در این حیطه کار می کردند شناسایی و مورد بررسی قرار گرفتند.
- برای بازطراحی و عدم از دست رفتن اطلاعات سایت، انتقال از جوملا به وردپرس انجام شد و سایت با سیستم مدیریت محتوای جدید آغاز به کار کرد.
- سایت بخش بندی و سایر المانهای مورد نیاز طراحی شد.
- همه تصاویر و محتوا از نظر بهینه بودن بررسی و تغییرات لازم اجرا شد.
- شبکه های مجازی و افزایش فالور در این مرحله انجام شد.
- برای بازدید بیشتر پیشنهاد شد مقاله های مرتبط تولید و در سایت و شبکه های مجازی منتشر شود.
- با توجه به کلمات کلیدی رقابتی، بهینه سازی موتورهای جستجو صورت پذیرفت.
- بعد از پیاده سازی نهایی تستهای کاربردپذیری و بازبینی سه ماهه صورت پذیرفت و ویرایشات مجدد اعمال گردید.

مزایای طراحی جدید سایت با استفاده از بسته طلائی:
- طراحی ظاهری اختصاصی و متفاوت و بهبود نرخ پرش کاربران به اندازه 53%
- بهبود سئو و رتبه سایت به اندازه +8000000 و نمایش سایت در صفحه دوم گوگل با اولین کلمه پرکاربرد رقابتی
- افزایش تبلیغات از طریق انتشار مطالب و مقاله ها در سایت و شبکه های اجتماعی و افزایش ترافیک سایت به اندازه 48%
- بهبود دسترسی کاربران از طریق شناسایی صحیح نیازمندی آنها با استفاده از نقشه گرمایشی

آدرس سایت : vestanoor.ir