کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان
مرور کلی

کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان شامل 100 درس است که در بخش‌های مشخصی گروه‌بندی شده و تقریباً روند واقعی تجربه کاربری در پروژه های عملی را دنبال می‌کند. بنابراین شما الآن در اولین جایگاه شغلی خود بعنوان طراح تجربه کاربری قرار گرفته‌اید. زمانی که خواندن کتاب را شروع کنید، این حس را خواهید داشت که در کنار تیمی مشغول کار هستید. در این کتاب چیزی پیدا نمی‌کنید که شامل نمودار یا جدول بوده و به آن خیلی عمیق و ریز پرداخته شده باشد. این کتاب بر این اساس طراحی شده که یک مرجع خوب برای طراحان و کسانی که می‌خواهند درباره تجربه کاربری بیشتر بدانند، باشد. درس‌های کوتاه همراه با شوخ طبعی‌های نویسنده، خواندن آن را جذاب کرده است. 

تمام این صد درس مستقل هستند و شما مجبور نیستید که درس‌ها و فصل‌ها را به ترتیب بخوانید. پس اگر می‌خواهید فصل مشخصی را بخوانید و یا به عنوان یک منبع علمی از آن استفاده کنید، این کار امکان پذیر است.

اهداف کتاب:

هدف اصلی نویسنده این است که تک تک خوانندگان این کتاب را به طراح تجربه کاربری تبدیل کند. در ادامه بیشتر سمت این داستان خواهید رفت و کتاب را به دوستان خود معرفی خواهید کرد و این کار باعث تعلیم طراحان بیشتری خواهد شد؛ چرا که فرمول‌ها و نکات جالبی در این کتاب یاد خواهید گرفت که شما را به جستجوی بیشتر و عمیق‌تر هدایت می‌کند.

می خواهم کتاب را سفارش دهم

اگر می‌خواهید طراحی تجربه کاربری را آغاز کنید، کتاب مناسبی را انتخاب کرده‌اید. زیرا در آن درس‌هایی برای یادگیری سریع طراحی نرم‌افزار و وب سایت وجود دارد. کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان روند واقعی طراحی تجربه کاربری را از آغاز تا پایان دنبال می‌کند. بنابراین می‌توانید مهارت‌هایی را که می‌آموزید به مرحله عمل بیاورید. مطالب بر اساس تجربه‌های کاربری مطرح شده در وبلاگ آقای “جوئل مارش” نوشته شده است و برای مدیران، برنامه‌نویسان، طراحان، بازاریابان و همه فروشندگانی که می‌خواهند با تجربه کاربری آشنا شوند، نوشته شده است. حتی اگر درباره طراحی اطلاعات کمی داشته باشید، مطالعه این کتاب برای شما بسیار سودمند است.


کتاب‌های بسیاری درباره تجربه کاربری نوشته شده است، اما تعداد کمی از آن‌ها شهامت داشته‌اند تا طیف کاملی از مطالب تجربه کاربری را پوشش دهند. کتاب تجربه کاربری برای مبتدیان، این کار را به خوبی انجام داده است. این کتاب با کنار هم چیدن مطالب قابل درک از تجربه کاربری و طراحی، دید گسترده‌ای به افراد مبتدی ارائه می‌دهد و آن‌ها را تشویق می‌کند تا درمورد موضوعاتی که به آن‌ها علاقه‌مند هستند، عمیق‌تر تأمل کنند.

  • جف گوتلف نویسنده کتاب lean UX

این کتاب برای

  • طراحان سایت
  • طراحان نرم افزار
  • مدیران
  • برنامه نویسان
  • بازاریابان
  • فروشندگان
  • دانشجویان
  • اساتید
  • و همه کسانی که می‌خواهند درباره رفتار کاربران در وب و همچنین تجربه کاربری بیشتر بدانند، مناسب است.

برگه‌هایی از کتاب

کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان
کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان
کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان
کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان
کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان
کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان
کتاب طراحی تجربه کاربری برای مبتدیان

یک درس از کتاب (صوتی)

 

فایل صوتی: فصل یازدهم: محتوا

درس 78: فرمول درخواست انجام فعالیت از کاربر

در این فایل صوتی یاد می‌گیریم چطور دکمه فراخوان به اقدام یا Call To Action را جذاب، مرتبط با اهداف کسب و کار و خواسته کاربر انتخاب کنیم. با یک فرمول جادویی برای تولید محتوای دکمه‌ها آشنا شده و با چندین مثال، بایدها و نبایدهای استفاده از کلمات را یاد می‌گیریم. حجم این فایل صوتی 5.7 Mb است و 6:18 دقیقه است.

ارزشش رو داره!!

هزینه این کتاب 65 هزار تومان است که شامل هزینه ترجمه، ویراستاری، چاپ و نشر کتاب است. اگر ساکن اصفهان هستید؛ می‌توانید با مراجعه حضوری به دفتر کار یوایکس نت کتاب را از نزدیک ببینید، ورق بزنید و خریداری کنید. اگر هم ساکن سایر شهرهای ایران هستید، با تیم پشتیبانی در واتساپ که لینک آن را در صفحه بالا گذاشتیم، هماهنگ کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود. انتخاب نوع پست و هزینه ارسال به عهده شما خواهد بود.